Mielas kliente,

Šiemet netikėtai smogusi COVID-19 banga tapo nemenku iššūkiu kone visam verslo sektoriui. Pandemijos sukelti nepatogumai ne tik parodė verslų atsparumą, bet ir sugebėjimą reaguoti į situaciją žaibiškai, lanksčiai prisiderinant prie viruso iššauktos krizės. Tapo akivaizdu, kad dalyje verslo šakų tradicinis verslo modelis nėra pasirengęs tokiems iššūkiams, o fizinis klientų aptarnavimas – nesaugus arba iš viso negalimas.

Dar prieš COVID-19 „City Service Engineering“ kūrė ir diegė skaitmenizuotas sistemas, kurios leidžia visiems savo klientams teikti aukščiausios kokybės priežiūros paslaugas iki minimumo apribojant fizinius kontaktus. Seniai tikėjome, jog tai yra tvaraus verslo ateitis, nors pandemija parodė, kad ta ateitis labai greitai virto dabartimi. Džiaugiamės, kad tapome pirmieji rinkoje, gebantys daugelį pastatų priežiūros klausimų saugiai ir tvariai spręsti nuotoliniu būdu. Šiandien galime tvirtai garantuoti – esame tam pasirengę 100 proc.

Per daugiau nei 20 veiklos metų „City Service Engineering“ pastatų priežiūros rinkoje visada stengėsi būti žingsniu priekyje. Neabejojame, kad tik savo sukurtais ir įdiegtais sprendimais, inovacijomis ir gebėjimu greitai reaguoti į pokyčius, užsitarnavome savo klientų pasitikėjimą. Kasmet pasirašome per 100 pastatų ūkio valdymo sutarčių tiek su didelėmis kompanijomis, tiek su mažesnėmis įmonėmis. Šiandien paslaugas teikiame daugiau nei 9 tūkstančiuose objektų visoje Lietuvoje.

Esame atsakingi už Jūsų turto priežiūrą, todėl norime dar kartą pabrėžti, kad pastatų ūkio valdymo organizavimą gebame vykdyti ir be tiesioginio fizinio kontakto kliento objekte. Patogiam ir saugiam bendravimui esame sukūrę naujos kartos komunikacinis įrankį „eCSE“ – savitarnos platformą ir mobiliąją aplikaciją visiems objekto naudotojams. Daugelis mūsų klientų jau įsitikino, kad su šiuo įrankiu spręsti problemas galima greičiau, patogiau, o svarbiausia – saugiau, nes eliminuojamas fizinis kontaktas.

Jau kurį laiką paslaugas Jums teikiame vadovaudamiesi nauja verslo logika. Jeigu anksčiau dirbome pagal principą Klientas-Darbuotojas, tai nuo šiol paslaugas teikiame kitaip – Klientas-Tobulai veikianti sistema. Dėl to keičiasi paslaugos greitis, nes sistema leidžia ženkliai pagreitinti klientų problemų sprendimą. Kitaip sakant, šiuo metu visos užklausos yra matomos sistemoje, todėl apdorojamos žymiai greičiau, o klientui, pakeitus statusą, grįžtamasis ryšys suteikiamas realiu laiku.

Mes naudojame skaitmeninius produktus ir tai užtikrina greitą bei kokybišką paslaugų teikimą Jums. Be to, skaitmeninių technologijų dėka galime pasitelkti tinkamiausius išorės partnerius Ir visa tai tam, kad Jūsų valdomas turtas būtų tik mūsų rūpestis.

Neseniai pristatėme dar vieną naujovę – „Apex Intelligence“. Tai naujas pastatų priežiūros modelis, kurio pagalba pastatų priežiūra tampa ženkliai efektyvesnė, reikalaujanti mažiau neefektyvesnių veiksmų, užtikrinanti sistemų nuolatinę priežiūrą, mažinanti įrenginių prastovų rizikas, didinanti darbo efektyvumą bei taupanti energetinius kaštus. Nuotoliniu būdu yra nuolatos stebimos pastato sistemos, analizuojami duomenų srautai, tinkamų algoritmų dėka sistema automatiškai informuoja apie įrangos gedimus bei numato iš anksto galimus sutrikimus ir nuostolius.

Siekame paslaugas teikti tobulai, tačiau kartais irgi klystame, bet niekada nebijome to pripažinti ir prisiimti atsakomybės. Nepaisant retsykiais pasitaikančių nesklandumų, beveik 350 „City Service Engineering“ darbuotojų nuolat, kiekvieną dieną, rūpinasi sklandžiu Jūsų pastatų ūkio valdymu.